خانه اخبار هک و کلاهبرداری

اخبار هک و کلاهبرداری

در بحث ارزهای دیجیتال نفوذهای زیادی اتفاق می‌افتد که اغلب به صرافی‌ها و کیف پول‌ها مربوط می‌شود. در اینجا می‌توانید آخرین اخبار و مطالب مربوط به هک و کلاهبرداری را دنبال کنید. پیشنهاد میکنیم مقاله امنیت سایبری و بالابردن ایمنی ارزهای دیجیتال را مطالعه بفرمایید.

سوالات متداول

حمله 51 درصدی چیست؟

حمله هکرها به ساختار بلاک‌چین است که معمولاً به شبکه بیت‌کوین اشاره دارد و چنین حمله‌ای هنوز فرضی است که توسط گروهی از ماینرها که بیش از 50٪ میزان هش ماینینگ شبکه یا قدرت محاسبه آن را کنترل می‌کنند اتفاق می‌افتد.

برای انجام حمله 51 درصدی چقدر باید هزینه کرد؟

هزینه حمله موفقیت آمیز 51 درصدی به بلاکچین بیت کوین در ژانویه بیش از 21 میلیون دلار در روز بوده است. داده‌ها نشان می‌دهد که هزینه حمله یک ساعته تقریباً به 468995 دلار در ساعت یا 11.3 میلیون دلار در روز کاهش یافته است.

چه مقدار بیت کوین تا به حال هک شده‌اند؟

بیش از 40 میلیون دلار بیت‌کوین سرقت شده است. هکرها کلیدهای API ، کدهای دو عاملی و سایر اطلاعات را در این حمله به سرقت بردند.

آیا خرید بیت کوین خطرناک است؟

این ریسک هم در معاملات ارزهای فیات و هم در معاملات ارزهای دیجیتال وجود دارد. امروزه سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین کاری بسیار خطرناک است. هیچ تضمینی برای حداقل سودآوری یا حداقل سرمایه‌گذاری در آن وجود ندارد.

آیا حساب های بیت کوین قابل ردیابی هستند؟

تمام معاملات بیت‌کوین به صورت عمومی قابل پیگیری و به طور دائمی در شبکه بلاک‌چین بیت‌کوین ذخیره می‌شوند. هر کسی می‌تواند موجودی و تمام معاملات هر آدرس را مشاهده کند.

نمایش بیشتر