خانه اخبار ارزها اخبار بیت کوین در حالیکه معامله گران به سمت بازار مشتقات می روند ، نرخ سود آتی بیت کوین به بالاترین حد خود می رسد

در حالیکه معامله گران به سمت بازار مشتقات می روند ، نرخ سود آتی بیت کوین به بالاترین حد خود می رسد

در حالیکه معامله گران به سمت بازار مشتقات می روند ، نرخ سود آتی بیت کوین به بالاترین حد خود می رسد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
آکادمی هلاکویی آکادمی هلاکویی

معامله گران در حال مسابقه برای گمانه زنی در مورد بیت کوین در بازارهای مشتقات هستند و علاقه به معاملات آتی بیتکوین برای اولین بار به 20 میلیارد دلار نزدیک می شود.

با توجه به اینکه قیمت بیت کوین مجدداً به بالاترین حد خود رسیده است ، حجم زیادی از پول به بازارهای مشتقات بیت کوین منتقل می شود.

طبق گزارش Glassnode تجمع داده های بازار رمزنگاری ، قراردادهای معاملات آتی در 11 مارس (21 اسفند) به بالاترین سطح جدید خود ، با سود باز در صرافی ها به 20 میلیارد دلار رسیدند.

همچنین آپشن ها در سال 2021 افزایش یافته اند ، در حال حاضر Derebit به طور مرتب میزبان تجارت روزانه بیش از 1 میلیارد دلار است.

طبق گزارش کوین مارکت کپ ، سه تا از بزرگترین مراکز معاملات مشتقات متمرکز – Binance ، Huobi Global و ByBit – بیش از 100 میلیارد دلار در تجارت ترکیبی روزانه را نشان می دهند. سهم بایننس به تنهایی 57 میلیارد دلار است و ده صرافی با بالاترین رتبه ، بیش از 65 میلیارد دلار تجارت در 24 ساعت گذشته را ثبت نموده اند.

با این حال ، به نظر می رسد با وجود افزایش حجم ، برخی از مبادلات غیرمشتقات در تلاشند تا حرکت همتایان متمرکز خود را جذب کنند.

به نظر می رسد افزایش کارمزد تراکنش اتریوم، رشد گزینه های غیرمتمرکز را با اجرای پیچیده قرارداد هوشمند مورد نیاز برای تعامل با برخی از پروتکل های مبتنی بر اتریوم که منجر به قیمت گس بیش از $ 1000 می شود کند کرده است .

به طور مشابه کارمزد ثبت نیز معامله گران را از معاملات آتی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم باز داشته است ، به طوری که حجم روزانه dYdX از ده ها میلیارد در ژانویه به شدت سقوط کرده و به 100 میلیون دلار در هفته گذشته رسیده است.

مسائل اخیر نقدینگی در پروتکل معاملات گزینه های محبوب زنجیره ای Hegic نیز بر بازارهای گزینه های غیرمتمرکز اتریوم تأثیر می گذارد.

در 11 مارس ، جولیان کوه ، بنیانگذار Ribbon Finance ، اعلام کرد محصول پروتکل “Strangle” به دلیل “عدم نقدینگی در استخرهای Hegic” به طور موقت غیرفعال شده است. جولیان کوه همچنین به اختلال در هزینه های تراکنش Ribbon در نتیجه بروزرسانی های مداوم به پروتکل گزینه های Opyn DeFi اشاره کرد.

در مورد Discord ، بنیانگذار Ribbon اظهار داشت که تیم در حال کار بر روی ادغام پروتکل گزینه های DeFi ، Charm Finance ، “به عنوان منبع نقدینگی جدید برای حل مسئله نقدینگی” است.

در حالیکه معامله گران به سمت بازار مشتقات می روند ، نرخ سود آتی بیت کوین به بالاترین حد خود می رسد

0
برچسب ها:
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
تحلیل قیمت بیت‌کوین، 15 مارس (25 اسفند) - اختصاصی ارز سنتر تحلیل قیمت بیت‌کوین، 15 مارس (25 اسفند) - اختصاصی ارز سنتر