خانه اخبار ارزها اخبار آلت کوین ها حامیان ریپل از کاخ سفید خواستند XRP را یک ارز معرفی کند

حامیان ریپل از کاخ سفید خواستند XRP را یک ارز معرفی کند

حامیان ریپل از کاخ سفید خواستند XRP را یک ارز معرفی کند
زمان مطالعه : 3 دقیقه
ایران کیریپتو کارسنی ایران کیریپتو کارسنی

حامیان ارز دیجیتال ریپل با ارسال یک دادخواست و جمع‌آوری امضاء به‌صورت آنلاین، از کاخ سفید خواسته‌اند که توکن XRP را یک ارز معرفی کند.

اوضاع برای ریپل و توکن XRP آن بر وفق مراد نیست. در 24 ساعت گذشته که با رشد 11 درصدی قیمت بیت کوین ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز 60 میلیارد دلار افزایش یافته، قیمت XRP با ریزش 5 درصدی مواجه شده است. اکنون در اقدامی جالب، گروهی از حامیان ریپل در تلاش‌اند تا کاخ سفید را مجبور به اقدامی علیه ادعاهای مطرح شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا کنند.

متن دادخواست حامیان ریپل به کاخ سفید

در دادخواست جالبی که با عنوان «We the People ask the federal government to deem XRP, the virtual currency, a currency» و به معنای «ما مردم، از دولت فدرال می‌خواهیم تا ارز مجازی XRP را یک ارز تلقی کند» به صورت آنلاین منتشر شده، در حال جمع‌آوری امضا از سوی حامیان ریپل است. در این عریضه گفته شده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) «پرونده بیهوده‌ای را تشکیل داده و در آن ادعا کرده رمز ارز XRP که تاکنون توسط FinCEN به‌عنوان یک ارز شناخته می‌شد، حالا یک اوراق بهادار نامیده شده است».

در این دادخواست آمده:

به دلیل تشکیل این پرونده، بازار 40 میلیارد دلاری این ارز سریعا رو به افول است، چراکه شرکت‌ها در تلاش برای حفظ الزامات هستند. میلیاردها دلار به‌سرعت در بازار از بین رفته و از همه بحرانی‌تر، صدها هزار آمریکایی – همان آمریکایی‌هایی که SEC وظیفه محافظت از آن‌ها را دارد – متحمل ضرر و زیان‌های جبران‌ناپذیری شده‌اند.

این دادخواست توسط فردی با نام J.W در تاریخ 29 دسامبر (9 دی) نوشته شده است. این عریضه نیازمند 100،000 امضاست تا بتواند پاسخی از سوی کاخ سفید دریافت کند. تاکنون 11،500 امضا توسط حامیان ریپل جمع‌آوری شده است. خواسته نهایی از کاخ سفید این است که شکایت SEC را «سریعا مخدومه کند»، چراکه «منجر به ضرر و زیان هولدرهای ارز XRP شده است. لحن کلی این دادخواست بسیار به سخنان مدیر رسمی ریپل شباهت دارد. همانطور که پیشتر سایت ایران کریپتوکارنسی گزارش کرده بود، بنیاد Ripple گفته بود که «ادعاهای اثبات نشده ضد ریپل» تا کنون باعث خسارت دیدن «شمار بسیاری از هولدرهای بی‌گناه شده که ارتباطی با این شرکت ندارند».

اتفاقات افتاده تاکنون

پس از شکایت SEC از ریپل، توکن XRP نزدیک به 70 درصد از ارزش خود را از دست داد. کنفرانس اولیه‌ای در تاریخ 22ام فوریه (4 اسفند) بین کمیسیون و ریپل برگزار خوهد شد. در نتیجه این شکایت، بسیاری از صرافی‌های بزرگ طی اقدامی سریع، توکن XRP را از پلتفرم خود حذف کردند. برخی از این صرافی‌ها از جمله کوین بیس، بایننس آمریکا و بیت استمپ بودند.

حامیان ریپل از کاخ سفید خواستند XRP را یک ارز معرفی کند

0
برچسب ها:
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
تحلیل قیمت چین‌لینک، 4 ژانویه (15 دی) - اختصاصی ارز سنتر تحلیل قیمت چین‌لینک، 4 ژانویه (15 دی) - اختصاصی ارز سنتر