حفاظت از بیت‌کوین

زمان مشاهده : 1:38 دقیقه
گروه خبری گروه خبری

بیت کوین با سطح بی نظیری از شفافیت کار می کند که بیشتر مردم تا کنون از آن استفاده نکرده اند. تمام تراکنشهای بیت کوین عمومی و قابل پیگیری بوده و در شبکه بیت کوین بطور دائمی، ثبت می شوند. آدرسهای بیت کوینی، تنها اطلاعاتی است که برای تعریف محل تخصیص بیت کوینها و اینکه بیت کوینها به کجا فرستاده می شوند، بکار می رود.

این آدرسها بطور خصوصی و توسط کیف پولهای هر کاربر، ساخته می شوند. اما به محضی که از این آدرسها استفاده شود، رکوردی که تمام تراکنشهای حاوی این آدرسها را نگه میدارد، این آدرسها را مخدوش می کند. هر کسی می تواند تراز و تمام تراکنشهای هر آدرسی را ببیند.

از آنجایی که کاربران به منظور دریافت سرویس و کالا معمولاً باید هویت خود را آشکار کنند، آدرسهای بیت کوینی نمی توانند کاملاً گمنام بمانند. به همین دلایل است که آدرسهای بیت کوینی باید یکبار مصرف باشند و کاربران باید مراقب باشند آدرسهایشان را فاش نکنند.

حفاظت از بیت‌کوین

0
برچسب ها:
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
مورگان استنلی، غول بانکداری آمریکا، ۱۰ درصد سهام مایکرواستراتژی را خرید مورگان استنلی، غول بانکداری آمریکا، ۱۰ درصد سهام مایکرواستراتژی را خرید